Idag

Jag sitter och väntar på sotaren. Han skulle komma mellan 7.5 och 11 så jag fick ingen sovmorgon trots att jag är ledig idag. 

Det är så fantastiskt att dom kan vara så specifika i sina tidsangivelser att man fasen inte vet om man ska skratta eller gråta. Nu har han ju visserligen bilen här utanför, men jag gissar att han kanske är hos grannen först. 

Jag hade ju kunnat sova 1 timme extra! 

Nåväl. Jag sa att jag skulle lägga mig sen man då är väl risken att jag inte man sova i natt. Bättre att hålla ut, kanske motionera lite, och istället gå och lägga sig tidigt ikväll så jag är pigg och utvilad imorgon när jag börjar jobba igen. Igen. 



Kan vara läge att köra en tvättmaskin också. . . Startade diskmaskin i morse, den luktade ju inte mums efter att ha stått i en vecka ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0