Lugg.

Ärligt talat så blir jag lite orolig över min egen hälsa här. För jag mår så fantastikt bra och är på sånt absurt bra humör att när det är över så kommer det bara att gå helt makalöst mycket åt skogen. Jag vill inte vara around när det händer så att säga.

Jag tog ju på mig att jobba extra igår. Och som jag jobbade alltså. Jag var överallt. 2 timmar här, 1 timme där. Lite grill, lite kött, lite fisk. Men det var ju en spännade dag då också. 15.07 stämplade jag ut, hade tid hos frisören 15.15 så det blev att rappa på en aning. Kom dit ganska precis, och fick börja direkt.

Yey för att slippa vänta.
Sen så funderade vi lite på hur vi skulle göra. Jag tror inte riktigt att vi pratade samma språk på vissa plan. När jag säger att jag vill ha en lugg så menar jag en lugg, och inte en gardin...lugg. Vilket i och för sig är en lugg det också. Men vi lyckades kommunicera iallafall och komma fram till vad det var jag hade för bild i huvudet. Jag visade några bilder på telefonen. Typ den sista som typ avgjorde dealen liksom, när jag mekade lite hemma och fixade en egen lugg av mitt "nackhår". Mohahah.
Det var dock lite jobbigt att typ behöva övertyga frisören. Hon menade att det normalt inte blir så bra, eftersom jag inte har så långt ansikte. Att det blir som kompakt. Men jag tror ändå att hon blev rätt nöjd med resultatet. Men huvudsaken är ju att jag är nöjd.

Och jag är nöjd.
Apnöjd som Chrill uttryckte det.
Och min frisyr har blivit lovordad idag, som aldrig förr.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0