Om inte om och men fanns ..

Vi såg trissvinsten idag på rasten på teve. Ni vet i Nyhetsmorgon på 4an där dom skrapar... Triss.

Och hon vann 100 000 kronor.
Också kom vi in på hon som vann 100 000 i månaden i 15 år. Alltså 18miljoner. Fast det var nån som påstod att det var 1miljon i månaden. .

Vi kom iallafall in på vad vi skulle göra ifall man vann en större summa pengar. Som typ, 18 miljoner.

Först tänker man att det skulle vara svårt att veta var man skulle stoppa pengarna, men såhär i efterhand tror jag inte att jag skulle ha några problem alls att spendera 18 miljoner.

Fast jag gjorde en mental lista nu och räknade och jag är "bara" uppe i 6 miljoner! Awesome.

Men jag skulle inte säga upp mig från jobbet. Kanske gå ner i tid så man hade tid att skriva den där jädra boken ^^.

Fast.... Med 18 miljoner kan jag ju hyra nån som gör det åt mig. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0