Svamel.

Ni anar inte hur skönt det var att bara få lägga sig i soffan ikväll.

Så här ligger jag som en korv och viftar på tårna. Väldigt oglamouröst, men varför ska det behöva vara det egentligen. Det är ju bara jag här. Mjukisbrallor och en filt på det, varmt och gött.

Försöker stå emot frestelsen att bara gå och lägga mig.
Och nu börjar ju Idol, så då kanske det går bättre. Men jag undrar vad Bard har på sig egentligen. Prickig skjorta. Prickig slips. Prickiga hängslen. Nej men gud.. han har en prickig fluga också.

Nåja, jag ska ligga här i soffan och vifta på tårna ett tag till iallafall, och se vad Idol har att erbjuda. Sen kanske jag ska gå och lägga mig. Jag jobbar ju trots allt i helgen. 7 dagar i rad blev det för mig. Det tänkte jag inte på när jag bad om att få byta helg för att slippa ta så många semesterdagar.

Nåväl, jag har ju överlevt en 12dagars förr, så det här ska nog gå bara finemang. Nu när vi inte har så mycket att göra, eller snarare inte kan göra så mycket, på huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0