Tajt schema

Har haft lite mycket för mig dom senaste dagarna.. I tisdags började jag jobba 6, slutade 14 och gick och handlade och tappade bort mig litegrann i jakten på något slags godis. Det måste ju kanske sett lite lustigt ut. Inte bra när hjärnan blir gröt och tar semester..

Körde hem till burträsk och träffade först pappa och "tvingade" honom att bjuda på middag. Sen for jag förbi mormodern och monterade en bild i en ram och assisterade vid upphängning.

For sedan till Chrille och Fredrik och blev iPad-ägare. Vi åkte även till Christinas mormor, Anita och hälsade på världens förmodligen sötaste chihuahua. Charlie.

Jag åkte därefter hem till mamma och somnade med kläderna på och sov så i fyra timmar innan jag vaknade och gick och la mig på riktigt.

Klev upp på onsdagen, umgicks lite med mamma och mormor och styrde sedan kosan mot Robertsfors och farmor. Efter det åkte jag hem och packade och donade och sådär... Gick och la mig 23 igår.

Klev upp 1.50 i morse och gjorde mig klar. Just nu befinner vi oss strax utanför något slags köping. Ny kanske.

Vi har lite drygt 5 timmar kvar att köra idag. Och sen lika lång sträcka imorgon. Wheeei.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0