Tired.

Det känns som att man borde gå och lägga sig om man är så trött att det känns som att ögonen bara ska lägga igen av sig själva. Om jag blundar lite för länge så kommer jag att somna, lätt. I synnerhet känns det som att man borde gå och sova när man inte får sova som man borde på nätterna.

Jag hade svårt att hålla uppe ögonen på lunchrasten till och med. Åh.
Dumma idol som ska gå så sent. Dumma mig som måste se idol även fast det är ganska dåligt och man mest bara blir arg. Antingen på juryn eller på dom som förstör en bra låt.

Jag ska duscha också.
Är lite nervös för hur håret kommer att bete sig efter det.
Kaos kanske, och då vill man ju vara utvilad imorgon så man har tid och ork att hantera det imorgon.. klockan 5. Eller hoppas på att jag har samma energi som i morse, när jag åter igen städade köket. 2 gånger på en vecka liksom, vad är oddsen? 

Nä. Det här går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0