Yes or no.

Jag gillar inte att rösta. Jag har alltid sån ångest över det. Ja eller nej handlar det bara om nu, inte vem som ska styra landet i fyra år.

Så nu är det bara två alternativ, istället för sju. Men det är ändå svårt. Och det är svårt då man inte direkt är insatt i vad man röstar om.

Och googlar man, (Google is My bestfriend) så hamnar man antingen hos en ja-sägare eller nej. Båda är ju då vinklade och båda har ju också en poäng.

Alla har rätt att bo kvar i sitt samhälle. Men om man återställer nedskärningarna så måste man väl skära nånannanstans? Det går inte trolla fram pengar så vitt jag vet. . .

Fy tusan vilken tur att det inte är val oftare. Jag skulle inte palla.

Nu ska jag klura vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0