Idol & kolakakan

Alltså... Sitter och ser idol i efterhand, det är lite svårt att få tid just då det går när man har en liten människa som inte vill sova. Även fast han är jätte jätte trött. 

Men nu ser jag det, 
Och folk är ju ofattbart dåliga på att ta kritik. Å andra sidan så får dom ju möta en annan jury innan som säkert spär på förhoppningarna. Men bara dom bra eller konstiga går väl vidare till tvjuryn? 

Men varför söker man till idol om man inte är beredd på att höra hårda ord? Det har sänts 10 år och juryn är väl inte känd för att använda silkesvanten. 

Håller på att koka kondenserad mjölk. Trodde jag hade färdig hemma, men det var det inte. Åh besvikelsen. Så jag kokar, beräknas klar om ca 1 h eller så. Sen ska jag baka färdigt kolakakan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0