Öppen förskola

Ååååååh vad less jag blir!! 

Hade skrivit ett inlägg och kom åt ångraknappen. Vilken jävla skitknapp, så inlägget försvann :( finns det ingen ångra ångra? 


Har varit på babymassage iallafall. Svante var nöjd, för han sov hela tiden så jag fick inte prova. Massera inte sovande eller skrikande barn, det är regeln. Så jag får väl prova sen.. 

Var en del på öppna förskolan. Man kan väl säga att tallstigen var överrepresenterade. Fick mig sällskap hem, och kom på såhär i efterhand att man kanske skulle ha ställt lite frågor själv också. 

Åhja, det är lätt att vara efterklok. Nästa gång kanske. Det är ju så när man är lite socialt efterbliven. Jag vet inte om jag kan skylla det på att jag är uppvuxen i skogen? Hahah. 

Det gäller att ta sats för att ta sig ur den här komfortzoonen. Bara kasta sig ut. Vad är det värsta som kan hända liksom ...? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0