Pirum parum

Imorgon fyller jag år. Inte Kaj, som min mobil försökte få det till. 24 långa år blir jag. Bara 24 känner jag, för det känns som att jag iallafall är 30+. 
 Bestämde att jag skulle försöka göra något åt äpplena som totalt tagit över äppelträdet. Mm.

Kakor, saft, mos, gelé. Har bara använt 20 liter. Och jag är less. Och det syns inte ens att jag har plockat något ur trädet. Löjligt. 

Så då har jag först stökat ner i köket och nu har jag städat det. Och Roger och svärfar har byggt klart salningen runt matplatsfönstret, så då blev det lite extra städning där också. 

Men nu kan jag hänga upp gardiner där också! Yey! Bara vardagsrummet kvar! 
Så jag ska egentligen dammsuga nu, och torka golvet. Men jag var så otaggad. 

Imorgon ska jag baka tårtan. Marängtårta. Vi får väl se hur det går. I värsta fall blir det kakor i överflöd - eller köpetårta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0