Dom flesta vet redan

Anledningen till att jag inte bloggat så mycket är ju faktiskt egentligen något helt annat. Också. Jag har inte kunnat skriva om det jag mest av allt har velat skriva om. Det enda spännande som händer i mitt liv just nu. Visserligen så har jag ju varit dålig på att blogga innan också, men det här är väl verkligen en sak man vill skrika ut så fort man får veta i princip.

Jag vet inte om jag kommer skriva så mycket om det ändå. Jag vill, men samtidigt inte. Jag kommer nog snarare att föra en privat dagbok för att det kommer vara kul att se tillbaka. Kanske. Det känns egentligen inte som något man vill kabla ut på internet. Även fast jag som mest bara har 6 läsare.

Vi får väl se.
Jag gick public på instagram för två dagar sedan. Läsarstatistiken steg från 0 till 6. Wonder why...? Haha. Ungefär samma sak hände när jag och Roger blev tillsammans och offentliggjorde det på Apberget (En lokal community i stil med lunarstorm som numer är nedlagd). Min besöksstatistik sköt i höjden dagen då Roger ändrade från singel till att vara tillsammans med .. vad jag nu hette på den där communityn.

Dom som läser min blogg vet redan om det här, eftersom jag har berättat eller för att dom följer mig på instagram. Jag har alltså en liten människa som växer inom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0