Hallo

Frekvensen mellan mina inlägg är ju ganska jämn här ändå. 1 gång i månaden ^^ Finns mycket man kan skylla på, har inte tid, inspiration, ork, fel utrustning (orkar inte dra igång laptopen och det är jobbigt att skriva inlägg på plattan och/eller mobilen). 
 
Den främsta anledningen är väl att det inte händer så mycket i mitt liv just nu. Jag jobbar, äter och sover i princip. Väldigt ointressant. Handeln under julen är ju bara underbar och vidrig på samma gång, och man har inte direkt lusten att återuppleva dagarna i skrift när man kommer hem. 
 
Jag häckar mycket framför teven, framförallt kör jag mycket vh1 och återupptäcker både gamla och nya låtar. Och halvslumrar i soffan. Ibland helslumrar jag, bara för att jag kan. 
Paniksåg på Netflix i mellandagarna eftersom serien jag följde skulle plockas bort 1:a januari. Jag hann se allt. Klockan 17 på nyårsafton såg jag, och grät, till sista avsnittet. Lättnaden. Och saknaden som i finner sig när man avslutat ett marathon på 6 säsonger. Vad ska jag se nu liksom ? 
 
Har börjat se Extrem överlevnad men det är som inte riktigt samma sak. Men jag vet hur jag ska överleva infakl jag blir strandad i öknen/alperna/regnskogen. Jag ska göta som Bear Grylls och ta den mest snåriga jävla vägen man kan, och gärna i björntäta områden. M. Det är så man gör ;P 
 
Roger har börjat demolera toaletten. Eller han är snart klar med att demolera den. Och jag orkar inte ens plocka bort tomtarna. Hur tragiskt är det förresten inte att vi fortfarande, i januari, inte fått någon snö som stannar? Jag gråter nästan. 
 
 
Nåväl. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0