Tunnelseende

Sitter och tittar på Tunnelbanan på femman. Det är ju faktiskt ganska intressant och spännande, Och frustrerande typ. Dom visar ju inte ansiktena på dom som blir avvisade eller gripna, vilket man förstår, och förvränger rösten. Men dom har gjort ett dåligt jobb för ibland blir ordningsvakternas röster förvrängda också.

Det stör mig oerhört.

Och alla fyllon.
Varför måste alla vara så jävla fulla? Blir folk sådär när dom är fulla? Har folk inget hov, vett eller .. ? "Jag har rånat minst 30 banker! Jag skulle kunna mula ner dig men jag låter bli för min sons skull".

Hmm.

Vad jobbigt att sitta i på själva trygghetscentralen och se folk bli misshandlade,och bara kunna säga åt sina kollegor att skynda sig dit. Dom måste ju ha bra lön. Fy fasen vilket jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0