Det närmar sig

Bäbä bökar på, gör det jobbigt för mamma att sova på kvällarna. Nu har h*n börjat bli riktigt duktig på att hitta av urinblåsan... Sen var det kanske inte bäst att äta isglass och vattenmelon innan läggdags igår.

I söndags var vi och kikade på en bil. Idag ska vi åka och hämta den. Så planen för helgen var att städa Saaben, plocka igen allt jag vill ha kvar - slänga skit - och lägga ut den för försäljning och se om det finns någon dumfan som vill ha en Saab 9000. Är den inte såld innan månadens slut så blir det nog skroten, eftersom den får körförbud 23:e. 

Annars har jag varit i burträsk måndag-onsdag. Traskat på marknaden, träffat släkt och vänner. På tisdagen gick jag runt runt runt med först mor, sen mormor med syster. Sen skulle jag gå och se vad paps pysslade med. Han var på marknaden. Och gick runt, runt, runt. När vi gick hem för att se om deras gäster hade kommit så var dom precis påväg ut på marknaden. Så vi gick runt, runt ... Man kan säga att jag cirkulerade där från 10 till... Halv tre. Runt. Runt. Runt. 

Igår var jag hos barnmorskan. Magen har vuxit 1cm, alltså inte fortsatt att skjuta iväg - vilket är bra. Alla värden var bra, bänk låg bra och lät bra. Fick en ny tid för tillväxtultraljud, då den var så stor förra gången. Så 16 ska vi in igen och titta.. Ska försöka ha allt klart då, tvättat och sådär. Städat osv. 
Eller egentligen borde jag ha det klart redan nu, eftersom jag räknas som fullgången och kommer värkarna igång nu så kommer dom inte stoppa det.. 

Så det känns skönt att få hämta bilen idag, det är ju 40 mil enkel väg. Sen ska jag inte göra några större utsvävningar från hemmet.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0