En stund till


Mina fötter är inte nätta och fina i vanliga fall, men det här är hur dom såg ut häromdagen. Sandaler är gränsfall att jag kan ha. 

Så ikväll är det fötterna på högläge (på ett ihopvikt täcke) och "stödstrumpor" i beredskap för morgondagen. Samt att jag intagit extra mycket vatten - som konstigt nog ska hjälpa om man samlar på sig vätska. 

Imorgon, eller tekniskt idag eftersom klockan är över 00, ska vi kliva upp i ottan och åka till k-rauta och spendera pengar och skälla lite. 
Imorgon är jag dessutom 100%. Fullgången. Dagen D. Beräknad födelse. 

Men vi har försökt övertala den att stanna några dagar till. Alla andra är övervänt. Till och med rogers farbror undrar om vi inte ska köra några guppiga vägar så det kommer igång. 

Men vi känner att den får mer än gärna stanna tills helgen iallafall. Så vi kanske får något rum klart innan det är dags .. Även om vi mer än gärna vill träffa krabaten som gör livet svårt för mig. 





Vi fick tapetserat idag också. Imorgon blir det golv. Och förhoppningsvis salning. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0