Mm, better

Har bättre levnadsstandard idag, bättre drag genom huset och stundvis upplever jag det nästan kyligt. Aldrig är man nöjd ^ 

Har snart tvättat klart. Har 2 Bäbäplagg kvar att tvätta och sen ska jag ge mig på våra kläder. Sen ska jag packa bb-väskan. Nu finns det ingen ursäkt, kläderna är rena och allt jag behöver (nästan, det viktigaste iaf) finns. 
Måste sluta tänka "jag hinner sen"... För hur kul är det att packa väskan när det väl har kommit igång med värkar och grejs. Inte så kul... Kan jag tänka mig. 

Vi har beställt golvet nu iallafall. Det kommer nästa vecka. 
Babyskyddet är installerat. Vagnen är packad bak i bilen, med färdigbäddad liggdel. 

Om jag kunde slita mig från internetet så skulle jag nog faktiskt kunna få en hel del gjort idag. Om jag bara visste hur ^..^

Jag kanske ska skriva en to-do... Som jag får bocka av, så kanske det känns som att jag gör något på dagarna ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0