När luften står still

Ogravida jag är inte superförtjust i värme. 

Höggravida jag är inte alls heller särskilt förtjust över det faktum att det är 30 grader ute, vilket resulterar i en innertemperatur på 53. Och det blåser knappt. 

Vi har öppet altan och dörr men får inget direkt korsdrag ändå. 

Och tanken är att jag ska orka göra något idag. Hah! Glöm det! Jag tror jag får börja vara uppe på nätterna istället och dona när det är svalare. 

Jag skulle packa bb-väskan, och skötväskan idag. Men det är lite svårt när kläderna jag vill ha med mig inte är tvättade, och dessutom har vi inte allt heller. Tydligen. Lite småskit som fattas. 

Sen är det så svårt att packa ombyte till Bäbä när man inte vet, dels om det blir en hon eller han. Och när man dessutom inte vet hur stor Bäbä blir... 56 borde bli lämplig storlek. Men vi har bara ett plagg i den storleken. Samtidigt borde man kunna bara vika upp byxben på byxorna som är 62.... Men då behöver vi ändå kanske några bodys i 56. 

Ja det är inte lätt när det är svårt, och det hjälper inte att jag håller på att brinna upp heller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0