Köp&sälj

Jag har börjat sälja saker på Facebook. Först tänkte jag bara sälja rullgardinen, som är för kort för alla våra fönster. Och nu när den är såld (paxad) så fick jag som upp suget. 
Så igår kväll låg jag och tänkte på vad jag kunde sälja mer (hahaha) typ som lyxfällan. 

Men man har ju för mycket saker. Jag har tex 4 oöppnade blonderingsboxar. 4!! Och jag tänker inte färga håret igen, nu när jag äntligen fått tillbaka min riktiga hårfärg! Möjligtvis slinga någon gång i framtiden. 

Vi har en hatthylla i källaren som vi inte använder. Eller kommer att använda. Sen började jag tänka filmer. Och kläder. Kökssaker. Det är så enkelt att sälja på Facebook upptäckte jag, i den lokala köp och säljgruppen. 

Om jag tar 10kr per film så tjänar jag 1000 spänn, t ex. Men jag vill å andra sidan inte sälja alla mina filmer. 


Nu ska jag plocka ut pannkakan ur ugnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0