Sömn

Jag känner att det är lite zombiemode här. 
Svente har kommit på att det är skitkul att vakna 118 gånger under natten. Jag är inte lika förtjust. Kan man väl säga. 

Han är lite tät i näsan, så det kan vara det. Men bara när han ligger, i don't understand ?!? Också har han upptäckt att han är en egen individ och att det är läskigt att ligga själv och inte veta var mammafisen är. 

Jag hoppas det vänder snart för jag är slutkörd och Svante sover inte överdrivet mycket mer på dagen för det. Han kanske är för trött? Eller hålls han vaken av oss/Roger? För när Roger åkt till jobbet så brukar han kunna sova en längre stund igen... 

Åhja. Det är en kort period i livet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0