-___-

Idag har jag bara varit på ganska kasst humör. 

Av flera anledningar.

Mest för att andra är kass. 
Och missförstår. 
Och inte anstränger sig.
Det är typ det värsta som finns. Folk som inte ens försöker förstå, som typ verkligen anstränger sig för att förvränga det mesta i livet till det värsta tänkbara. 
Och folk som bara ser saker från sin synpunkt. 

Men så finns det ju personer som sprider en liten glimma hopp om mänskligheten trots allt. Jag somnade ganska vresig. Vaknade upp efter 5 timmars inte så underbar sömn och var fortfarande lite vrång. Kände att jag hade lite uppförsbacke och motvind på jobbet men det löste sig nog ganska bra iallafall. 

Sen åkte jag hem. Hämtade Svante från förskolan. Och fantastiskt nog så ville han följa med, klä på sig utan protest, hålla handen när vi gick till bilen, åka i bilbarnstolen. Han åt maten. Han la sig utan krussiduller. Helt amazing! 

Funderar på att göra kväll. Satsa på mer än 5 timmar sömn för engångsskull ^^ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0