En fredag

Det är ju intressant det här hur man fungerar egentligen. Igår natt vaknade Svante och var vaken i nån timma vilket såklart resulterade en inte så pigg mamma. Men tröttheten uteblev under större delen av gårdagen och vi gjorde en tidigkväll och knöt oss redan kring åtta igår. 
 
Men trots en full natts sömn har det känts som att jag inte sovit inatt. Och trots att jag känner mig lätt döende så sitter jag ändå här framför idol trots att jag inte hyser något större intresse för programmet längre. 
Man blir ju rätt irriterad då folk som kan sjunga och föra sig åker ut medan någon som inte ens borde gått vidare till topp 20 är kvar. 
 
Men det är fredag. Då vill man ju hänga uppe en stund iallafall. Men snart kanske jag tar mitt förnuft till fånga och kryper till korset. I det här faller är korset en säng. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0