Inte rätt prioriteringar

Om jag gör saker i rätt prioriteringsordning? Nope. Inte ett dugg. 

Och nu sitter jag här. När jag skulle kunna t ex gå och fixa skorna där skosnöret har gått av. Jag vet redan att morgondagen kommer att bli tajt med tid men .. om jag förbereder morgondagen så gott jag kan nu kvällen innan? Nope. Inte ett dugg. Jo det gör jag, men jag kanske borde göra det före jag typ skriver ut bilder. Kanske vore bättre prioriterat. 


Roger är och skruvar i garaget så jag är själv hemma med båda vilddjuren. Okej det ena är inte så mycket av ett vilddjur än, men hon ska ha uppmärksamhet ändå. Just nu sitter hon i babysittern och är nöjd och då borde jag ju som sagt passa på att typ. . göra nåt jag inte kan göra när jag måste ha henne i famnen. 

Jag har ju iallafall packat Svantes klädväska, så han slipper näcka. Så nu återstår ju bara att packa till mig och Elise, om utifall vi skulle behöva stanna som sagt. Och sen för dom nätter vi tänkt sova i Burträsk sen efter. 
Julkorten är kirrade också, tillslut efter några om och men. Så dom skulle man ju också ha fått adress och såntdär på då dom ska skickas innan fredag (söndag om det finns en röd låda). 

Också fick vi svar från förskolans försäkringsbolag och precis som vi misstänkte så anser inte dom att ärret är tillräckligt vanprydande eller utseendeförändrande. Så nu kan vi fortsätta och gå vidare till vårt eget försäkringsbolag och se vad dom säger. . 

Men alltså .. vad tråkigt det måste vara att läsa mina inlägg ^.^ Förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0