Spännande att skicka paket

Varje dag den här veckan har jag skrivit en "to-do" list. Ja, det började nog redan i fredags. Men jag tenderar ju att hoppa över dom som känns jobbigast, som typ kontakta försäkringsbolag. Även fast jag inser att det är något jag måste göra typ NU. 

Jag ringde iallafall posten igår om det felstavade efternamnet. Dom skulle fixa det gratis eftersom det var ombudet som tabbat sig och jag antar att jag skulle få en bekräftelse per mail. Men jag har inte fått något, så jag antar att det blev fel .. igen. Just min mail brukar folk ha svårt att förstå, så jag överväger att börja använda den andra mailen - om den ens finns kvar. Den är om inte annat något kortare. Färre bokstäver man kan göra fel på.
Nä men det enda man kan göra nu är väl att vänta och se om det kommer fram något paket. Jag följer mitt paket på postnords hemsida iallafall, och där står det att det är i Veddesta (?) och att beräknad leverans är idag. Det är ju fanken spännande att skicka paket. Kommer det fram? Kommer det fram helt? Osv. Frågorna är oändliga! Nejdå. 


 
Idag måste jag försöka städa iallafall. Det ser ut som skit överallt. Det är ju nackdelen med ett relativt stort hus. Det blir mer att städa. Nu är ju den största delen av kaoset mitt fel, så jag har väl ingen rätt att gnälla. Också ska jag ringa ett samtal. Idag igen. Jag börjar nästan känna mig vuxen här. 

Nä nu måste jag avbryta, Elise är vaken. And she´s HANGRY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0