Bildarkivet

Jag litar inte riktigt på bloggappens statistik. Den påstår att jag har två besökare - varav 25% kommer från mobil och 75% från dator. Oerhört ologiskt i min värld. 

Jag råkade förresten klicka så jag hamnade i bildarkivet. Jag har ju inte varit så flitig med bilder kan man ju lugnt påstå. 

Men här kommer en bild på när jag funderade på att klippa lugg:  (null)

Snyggt. Här kommer en bild på hur det blev när jag faktiskt klippte lugg, den gången: 
(null)

Rätt så likt måste jag ju ändå påstå. 
Här kommer en bild på Svante när han var superplutt: 
(null)

Alltså förlåt men jag dör. Har Svante varit så liten? (Uppenbarligen ja och faktiskt ännu mindre också). 
Herrejöstaness. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0