Fredag

In på kvällskvisten ramlar ytterligare ett mail. "En sista påminnelse - black friday är snart över". 

Ja, det var ju skönt. Men black weekend fortsätter ju. Kanske kan man hitta nåt fynd imorgon, för imorgon kommer mamma och då ska vi åka på julklappsjakt. Inne i centrum till och med, ja ni hör ju. 

Ikväll har jag sett idol, i vanlig ordning. Så ser mina fredagar ut nu för tiden. Jag hejar på Sebastian, men har fastnat endel för William Segerdahl de senaste programmen. Nåväl, dom påstår att nästa vecka så åker 50% av startfältet. Det tror jag när jag ser det, men så kan det ju vara. Spelar väl egentligen ingen roll, är man nå bra och vill nåt i livet så brukar det ju lösa sig. 


En annan syssla jag roar mig med är Youtube. Hittade en audition från årets idol i Amerika. Catie Turner. Så fantastisk. Kolla upp den vetja. Och Noah Davis också. Vetja. Hela audition.  


Alltså ja, min blogg. Lite spretiga inlägg, men det är så i min skalle nuförtiden. Ingenstans och överallt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0