Ibland får man ändra om i schemat

Ja men jag trodde ju att vi hade gjort bort alla veckans vårdbesök idag då. Så blev det ju inte, utan imorgon måste jag besöka det stora sjukhuset. Med båda barnen pga sportlov, annars är det ju en av få gånger jag har fått en tid som passar in med förskoletiderna annars. Jag hoppas innerligt att det är tillåtet att ha igång telefonen så kanske jag slipper att unge herrn river stället. Det är alltid så svettigt att åka ensam med båda barnen. Dels för att om Svante får för sig att dra så går han bara. Och jag känner väl lite att jag vill ha fokus på att förstå vad vårdpersonalen säger och gör. 

Jag har typ inga rena byxor att ha på mig heller pga lathet. Jag tänkte ju liksom att "jag ändå inte ska ut nåt mer, så jag hinner tvätta sen". Tji fick jag. Hade ju tänkt ordna med försäkringskassan och skatteverket imorgon också, men vi får väl se hur det blir med det. Försäkringskassan har gjort fel men jag måste ordna upp det med skatteverket. Det känns jävla reko alltså.

Tror jag bara ska gå och lägga mig. Samla så mycket energi jag bara kan inför morgondagen så kanske jag slipper ett nervsammanbrott imorgon. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0