Bad luck

Fort var det gjort.
Dom som var här och kikade var här och kikade å hennes mammas vägnar. Som skulle flytta hit från Finland. Vilket förmodligen skulle innebära att vi får stå med lägenheten ett tag. Dom berättade att dom låg på sjunde plats, alltså sjua i bostadskön. Så det krävs ju att sex stycken ska tacka nej innan.

Då beror det ju... när dessa sex filurer behagar att komma och kika på lägenheten?
Ju tidigare desto bättre, för snart kanske det inte ser ut som en lägenhet här längre. Det kanske blir kaos när vi börjar packa mer grejer. Och vad ska vi packa i? Jag måste nog köpa mig några banankartonger på jobbet. Men jag är så nojjig att det ska följa med en sån där åttabent otäcking. Vilket också är min stora rädsla i huset i och med att det för nuvarande är vedeldat. Ved brukar innebära otäckingar.

Och jag har inte så flyt.
Förra veckan så råkade jag "slänga" ena datorn i golvet så att halva skrämen är .. svart.
Nu har laddningen på den här slutat fungera av någon outgrundlig anledning. .

Också sitter jag och kollar på Äntingen hemma och Martin Timell. Och han snackar verkligen mycket skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0