Det har fortfarande inte riktigt sjunkit in

Mmmh. Jag tänkte ju som så att jag skulle börja packa idag. Och packa väskan jag ska ha med mig i helgen, när jag flyr hem till Burträsk en sista gång på ett tag. Jag lär ha fullt upp med hus (!) sen. (!!!) Jag har fortfarande inte riktigt fattat det här. Jag blir husägare!.

Men så for vi och bytte däck på saaben. Och oljefilter. Och kollade hur lagningen blev. Och upptäckte att den läker från annat håll också. Jäkla bajsbil. Åhja, vi har sagt att när den väl går sönder så är det skroten som går sönder. Håller den till nästa besiktning så besiktar jag den, går den igenom kanske jag fortsätter köra med den, annars kanske man säljer den som reservdelsbil. Eller nåt sånt.

Nåväl. Klockan sju var middagen klar. Och nu har jag bara degat i någon timme, Och jag skulle hu göra en tidigkväll ikväll, för att det blev så sent igår. Men klockan är halv nio så det går si sådär med mina planer. Och det blir ju inte direkt bättre att jag sitter här och gnäller om det. Kanske.

Nä. Nu ska jag försöka göra något produktivt. Även om jag förmodligen fryser ihjäl på köpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0