Halvstädat kaos

I afton har vi kört en halvsnabb halvstor städning.
Strax före tre ringde en kille till Roger och berättade att han ville komma och titta på lägenheten ikväll. Igår när vi kollade på bostadens hemsida var det 30 stycken som var intresserade av lägenheten. Så det är ju bara att hålla tummarna att det är sånt folk som vill flytta in omgående så vi slipper dubbla hyror.

Så det är ganska välstädat här nu. Städat kaos typ.
Jag har kastat två av mina fem blommor. Dom har lidit länge, så nu tänkte jag att det passade bra att göra slut på deras lidande. Så nu har jag två orkidéer och en kaktus kvar, som jag hoppas at jag kan hålla vid liv.

Jag fick förresten lönebeskedet för Mars idag.
Man kan väl säga att jag är nöjd.
Och om jag är nöjd med mars månads lön...
Då lär jag ju gråta av lycka när jag får den för april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0