Jag bara undrar

I veckan ska bostaden komma och byta brandvarnare i vår lägenhet.

Man måste ju bara älska hur specifikt det är. "Vecka 14 (2-5/4) kommer vi att besöka din lägenhet. Vi kommer vid behov använda huvudnyckel. "

Ja.. Ha... Typ tidigt? Eller typ... Lunchtid?

Jag brukar alltså sova ganska lättklädd kan man säga. Och behöver 5 alarm för att ta mig upp. Hur fan ska jag kunna sova när jag vet att den kan stå en främmande karl i hallen en morgon? För att jag vaknar inte när dörrklockan ringer. Så dom kliver in. Och här ligger jag och snarkar och täcket är på sniskan och röven hänger ut.

Hur fan ska jag kunna sova?
Kunde dom inte varit mer specifik. Säg en dag för fan!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0