Och vi får leva på vatten och bröd resten av året.

Jag hade lite ångest igår.
Jag satte över min del av "handpenningen". Den del jag ska gå in med av det vi ska gå in med.

Så nu känner jag mig jättefattig, trots att jag har närmare 30 000 kvar. Sick.
Det är så jobbigt när man inte längre kan se "pengarna". När summan på kontot sjunkit så otroligt och jag själv inte kan se var dom tog vägen.

Jag är rätt säker på att dom hamnade på vårt nya Nordeakonto. Men jag kan ju inte gå in och kontrollera det, så jag hade ganska ont i magen igår. För det rör sig om ganska mycket pengar.

Så mycket pengar att banken ringde strax efter för att fråga om jag nyligt satt över en större summa pengar till ett konto på Nordea.

Känns ju tryggt att dom ringer och kollar iallafall, men dom ringde inte till Roger. Betyder det att dom gillar mig mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0