Pratar gör jag då också.

Det har fortfarande inte varit någon här och bytt våran brandvarnare. Inte vad jag har märkt iallafall. Brandvarnaren ser precis likadan ut. Men dom kan ju i och för sig byta till en som ser precis likadan ut. Men jag har inte märkt att det har varit någon främmande karl här. Men jag märker i och för sig inte så mycket när jag sover.
 
Jag sover ganska hårt. Så hårt att jag inte ens vet att jag drömmer. Jag tänkte på det igår när jag jobbade. När vi bodde på Rönnstigen så "vaknade" jag en natt av att det var en orm i sängen (det var det såklart inte, jag drömde ju) och jag väckte Roger i rena paniken och skrek att det var en orm i sängen. Roger sa att det var det inte alls och jag "somnade" om.

Och igår tänkte jag att "ja, jag har ju slutat med såna tokigheter iallafall".

Också kommer jag hem, och Roger frågar om jag var vaken nått inatt (natten till tisdag). Jag hade tydligen sträckt benet rakt upp. Bara sådär. Och legat så ett bra tag. Jag har ingen aning om varför. Jag kan inte ens komma på i vilken jäkla dröm man börjar sträcka benen rakt upp i luften. Jag kanske fick senadrag i höften. Vi skyller på det.

Jag vågar ju fan inte sova borta. Det vette fåglarna vad jag pysslar med om nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0