Relativt jävla awesome

Nu har jag jobbat färdigt. Dag 9 av 9 fullföljda. Imorgon är jag ledig och då ska jag göra allt jag inte orkat i veckan. Tvätta t ex.

Också kom Maria förbi precis innan jag slutade, så vi bestämde dejt imorgon.

Och när jag kom hem så fick jag relativt strålande nyheter av Roger.

Men dom har inte varit här och bytt brandvarnarhelvetet så jag sover ändå inte gott inatt. Kanske bara lite. Dom får väl skylla sig själva om dom kollar, det är ju dom som blir blind av min bländande vita bakdel. Deras förlust alltså.

Jag kommer nog sova som en stenad räka inatt. Bara det att jag använder den liknelsen säger väl allt...

Opp, nu ser jag dubbelt. Dags att lägg igen öga. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0