9 dagar.

Är det märkligt att man är trött när man jobbar si sådär 13-14 timmar om dagen. . ? Upp 4.15, börja jobba 6. Slutat 13-14, hem och ut och måla. Vi håller ju på att måla runt fönsterna nu, så vi kanske blir klar i år.

Så jag har räknat ut här, att om det är soligt, eller iallafall inte regn, varje dag så kommer det att ta ca 8 dagar innan jag är klar. Jag har hunnit 2 fönster per dag, och vi har 11 fönster. Och dom ska målas två gånger. Och jag har som sagt målat 4 redan. . . . Men då är jag ledig på torsdag... fast får besök... Och på lördag får jag besök, förmodligen, eftersom att jag jobbar kväll på söndag. .

Mm... Kanske blir klar i slutet av nästa vecka.. Om alla dagar är regnfria.

Det känns faktiskt inte helt bra. Det gör det inte. För vädret ska vända nu, nu blir det höst. Får klä in huset i plast, ett sånt här tält man har när man ska sanera från skadedjur. Också ska jag eventuellt hinna baka också.. Jag blev sugen på att göra en favorit i repris sen förra året. Banoffeépaj. Guuuuuu' se gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0