Ärligt talat...

Är jag typ sämst på att blogga eller vad?  Men har man semester så har man, det första man tänker på är väl inte direkt att sätta sig vid datorn (eller med mobilen som det oftast blir) och skriva något. Och oftast kommer jag inte på nåt att skriva även om jag känner hur det bara kliar i fingrarna. Helst skulle jag bara vilja berätta allt. Vad som helst skulle jag vilja skriva. Dåliga stunder. Bra stunder. Deprimerande stunder. Mina allra innersta tankar utan någon hänsyn till någon, eller något, eller ens mig själv.

Jag anser faktiskt att jag är en ganska öppen människa. Om någon frågar så svara jag så ärligt jag känner att det är möjligt. På jobbet finns det en som vet mer om mig än alla andra. Och det är för att han frågade. Och jag svarade. Och nu ska han tydligen sluta. Om jag ska vara helt ärlig. . . så känns det lite tungt. Eller tungt är väl också fel ord. Det känns helt enkelt riktigt jäkla tråkigt.


Idag låg jag till fyra. Jag sov inte hela tiden, men nästan. Och jag har typ inte ens dåligt samvete över det. Jag kände bara att jag behövde det, jag behövde få bara sova järnet. Men det negativa är väl att jag inte kommer att kunna sova så mycket inatt.
Och mamma frågade om jag inte ska komma "hem" och träffa mina kusiner imorgon. . Dom skulle komma förbi mormodern kring elva. Och jag är ju lockad att göra det, jag träffar inte mina kusiner så ofta. Max 1 gång per år. Samtidigt känns det som att man vill bli klar med huset utvändigt innan semestern är över. Och samtidigt slippa tanka bilen ^ ^

Samtidigt saknar jag katterna. Och jag skulle ju kunna fara bara över dagen, alternativt sova över och köra tillbaka på fredag och skrapa det sista på huset som ett psyk. Idag har det ju som sagt inte hänt så mycket här. . . Själva målningen borde ju gå snabbt. Men det gäller att det är rätt väder för det. .

Nu ska jag se om jag inte hittar nån till intressant film att se här på netflix.  . Eller om jag bara ska mysa ner mig i soffan och läsa en bok och spela fram en egen film i hjärnan... Jag har försöker beta av några filmer på "klassiker"-listan på netflix. Pinsamt nog har jag typ inte sett en enda. Förrän nu. Jag har fortfarande inte sett Terminator, men jag känner mig inte riktigt på humör för en sån film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0