Helg.

Alltså... Jag har blivit så fruktansvärt kass på att blogga den senaste tiden att det nästan är pinsamt. Det är tur att jag inte är proffessionell bloggare, haha. Och att det inte är så många som läser, vilket förvisso kan ha med den låga inläggsfrekvensen att göra. Eller vad man ska säga.

Jag har flytt fältet, jag tog mitt pick och pack och körde räser till Burträsk. Förlåt, Brännbergsliden, där jag tänker ägna mig åt inget mindre än... Ingenting.

Nä, vet ni vad. Nu ljög jag. Och det är fult att ljuga. Fy mig.

Just i detta nu håller jag på att överföra bilderna från min Canon så att jag kan kolla vad det är jag har tagit kort på egentligen. Jag vet att jag har några godbitar däri, så jag är excited! Men det tar sån tiiiid! 356 bilder har jag tagit. Vid två tillfällen typ. Så nu är det bara att sortera ut agnarna från vetet, eller vad man ska säga.

Och ikväll väntar vi gäster, eller mamma väntar gäster. Jag är ju numer en gäst i det här huset. En gäst som tar sig friheter. Tydligen, då jag ockuperar datorn såhär. Vi ska äta surströmming.

Och där vände sig magen på majoriteten, om inte alla, av mina läsare. Varav hälften inte ens har smakat, utan bara bestämt att det inte är gott för att det luktar illa och är jäst fisk. Typ. Men jag gillar det. Ibland längtar jag till och med efter att äta det.

Håhå, bilderna har laddats färdigt. Nu ska jag rocka loss här och hitta dom också.

Och just det. Imorgon lät det som att vi ska ut och jaga blåbär. Så helt slöpick är jag inte i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0