Jag ska följa dig genom skog och mark

Alldeles, alldeles strax ska vi gå upp på berget och plocka blåbär.
Vi har absolut ingen aning om det finns några blåbär, och jag är lite nervös eftersom att bärplockarna som varit här uppe och plockat begett sig söderut eftersom det inte finns några bär.
Varför är jag nervös? Jo för det är en ganska krävande promenad kan man väl säga.

Först ska vi gå igenom det här. Till skogskanten där på andra sidan. Och sen är det väl ca 1km skogsväg, innan det blir skog, och då är det stigning kanske ... ja vad kan det vara.. 100-200 meter?
 
 
Och om det då inte finns några blåbär så blir jag ju bara ledsen.
För det är ju inte svalt och skönt ute idag heller.
Kan man väl säga.


Vi får väl se om jag kommer ner från berget levande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0