Bara och bara

Vi skulle "bara" fixa min handbroms eftersom jag besiktar bilen på torsdag.

...

5 timmar senare håller vi fortfarande på. För det visade sig att det var, troligen, vajrarna det är fel på.

...

Och för att byta dom så måste man, för det första, ha nya vajrar. Hej biltema, check.
Sen måste man bort med konsollen mellan sätena. Och för att göra det så måste man upp med baksätet. Och mattan. Så vi har rivit halva bilen. Roger är arg på bilen och jag är less på bilen.

Det är inga ömma känslor här. Bajsbil. Skrotbil. Skitbil.

...

Höger vajer gick ganska smärtfritt. Vi (läs; Roger) håller på med vänster. Och tydligen måste man lossa tanken. Och svära ganska mycket.

...

Jag tror att jag kanske får vara glad om jag ens har en bil imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0