Datarensning.

Jag har gett mig in i ett omöjligt projekt. Att rensa datorn.

Men jag hittar mycket roliga, spännande grejer. Till exempel hittade jag åt en film som jag och Los Crhillos gjorde en dag när vi var, vad jag bara kan anta, extremt uttråkade. Det är bilder, det är musik och det är vi som pratar. Och text. Och den är 4-5 minuter lång och täcker alla större händelser som skedde i våra liv 2006-2008. Vilket inte var så mycket, om det går begränsa till 5 minuter.

"Hittade" några intressanta men totalt ointressanta dokument på skrivbordet. Så att säga. Dom har ju legat där jämt, men jag har inte öppnat och läst på väääääldigt länge. Den ena var en slags praktikdagbok från min APU på Ica Gourmet. Det stod inte så mycket, och jag lärde mig inte så mycket mer heller. Jag blev mest konfunderad över alla namn.

Thomas och Victor kommer jag ihåg. Den andra praktikanten, Micke, eftersom det var en bekant till Roger. Frida kommer jag ihåg, men sen blir det som ett blurr. Ann-Louise kommer jag ihåg eftersom hon tabbade sig typ första dagen. Hon frågade hur länge det var kvar tills jag skulle ha. (barn). Hon trodde alltså att jag var gravid, när jag i själva verket bara var tjock. Eller tjock och tjock. ..

Massa intressanta saker.
Kan tänka mig att det finns mer intressanta saker på datorn som är hemma hos mamma. Det tar väl en hel vecka att gå igenom den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0