Inga flygande täcken än så länge iallafall

När man blir sjuk så är det alltid mest synd om en i hela vida världen. Så även när Elin blir sjuk. 39 grader i vilotemp. Motsvarar ungefär 50 grader i min kropp eftersom att 37 i normala fall typ är feber för mig. Eller så är vår termometer sönder. Varje gång jag är stensäker på att jag har feber så visar den 37,8 eller nåt sånt.
Den här gången yrade jag iallafall. Och termometern visade på mer än "normaltemp".

Jag har till och med lyckats yra bort ett par underkläder. Jag vet att jag inte gick och la mig näck. Men jag kan inte hitta kläderna någonstans. How about that?

Har spenderat hela långa fredagen framför netflix. Jag har ätit 4 frallskivor på hela dagen. 5 glassar. Lite godis. Popcorn. Bara nyttiga grejer.
Den här jävla sjukan förstör allt för mig. Jag har inte kunnat jobba. Jag har inte kunnat fara hem till mamma. Så jag får sitta här och mata mig igenom film efter film för jag har inte ork att göra något annat. Blä. Tur att vi har Netflix iallafall, då finns det iallafall alltid nåt att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0