Den här veckan

Jag som inte minns längre än näsan räcker ska alltså försöka sammanfatta den här veckan. 7 dagar. Hur svårt skaré va?

I veckan har vi tagit hem diskmaskinen. Jag har tidigare varit skeptiskt till diskmaskinen, men jag kan säga att den skepsismen är som bortblåst. Fan vad skönt det är att ha en diskmaskin. Det var däremot en utmaning att hitta plats åt grejerna som var i skåpet som var tvungen att offra sin plats för att diskmaskinen skulle ha någonstans att stå.

Jag har fått uppdrag som passar mig väldigt bra. Jag tänker inte gå in närmare på det. Men det handlar om att jag ska inspirera. Matmässigt. I synnerhet med kött.

Jag har sovit. Försovit. Stressat. Inte stressat. Haft ont i ryggen. Legat på gränsen till att vara förkyld.

Jag har varit på sjukt dåligt humör. Jag har diskat, lagat mat, tvättat och städat. Och kastat tejprullar omkring mig. Jag har grinat litegrann. Jag har mått dåligt. Jag har mått bra. Jag har varit avundsjuk. Och därmed blivit på ännu mer dåligt humör..

Jag har åkt hem till mamma. Inte stigit upp i närheten av så tidigt som jag tänkte. Jag har inte läst dom böcker jag tänkte och jag har inte sett en enda av filmerna som jag tänkte. Jag har inte ätit fullt så mycket godis som jag velat (pluspoäng där va?). Jag har motionerat lite mer än vad som är hälsosamt om man bara slappat i en månad.

Det är det jag minns av den gångna veckan. Det har med andra ord varit en varken onormal eller normal vecka. Jag har varit lite aggressivare än vanligt. Lite grinigare än vanligt. Inte helt på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0