Blekare än döden själv

Jag har bestämt mig för att bli brun i år, istället för rosa/röd. Det innebär att jag är likblek i jämförelse med alla andra typ. Men det börjar ta sig. Man kan se vissa nyansskillnader iallafall! Typ fyra nyanser av beiget typ. Hahaha.

Men fortsätter det fina vädret så kanske jag lyckas bli lite brun iallafall, tills jag kommer tillbaka från semestern. Kanske. Troligen inte.

Och jag försöker att sola benen mer. Det är ju då lite svårt då jag ännu inte har någon gräsmatta och jag vill inte gärna sitta i jorden eller på uppfarten och sola. Och på altanen är det inte sol längre när jag kommer hem.

Vilket dilemma.
Och benen är ju så ful också. Likblek på riktigt och såriga av alla myggbett. Idag blev jag biten av en bräms också. På ett myggbett. Jag vet inte riktigt hur den tänkte där men... Den tänker inte alls nu för jag slog ihjäl den.

Men det blir som en ond cirkel det här med benen. Dom är vit för att man inte vill visa dom och man vill inte visa som för att dom är så vit. Och på så sätt blir dom inte .. Nån färg alls.

Fattar ni vad jag menar? För det gör inte jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0