Bra bra. Bara bra

Ikväll har vi varit och hämtat frysboxen som vi fick köpa av Rogers pappas vän. Som ny, 1000 spänn. 400 liter. Härligt!

Sen är det bokat lite tractorpulling i sommar också, inte bara i höst. Helt awesome att börja semestern med en tur till Danmark igen.

Haft en överlag ganska bra dag.

Nä. Den har fan varit bra. Med undantag då från där jag fick ett mindre dampanfall på Roger/datorn ikväll. Men lyckades få över låtarna ganska snabbt sen jag väl fick sitta ifred och programmet startade.

Så jo.
Idag har jag känt mig bra. Och haft en bra dag. Och jag är rätt säker på att imorgon kommer vara annorlunda. Nu ska jag försöka sova. Om 4,5 timmar ska jag upp igen.


Kommentarer
Postat av: Chrille

1000 lax!?!? lax är ju tusen, dvs 5 lax = 5000 :P

Svar: Haha tack. nä så dyr frys köpte vi inte! Do I need to say att jag var ganska trött kvart i tolv :)
elinmbr

2013-07-06 @ 08:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0