Hur många timmar sa du att det var igen?

Det är lite drygt 34timmar kvar tills jag får semester. 34 långa timmar. 34 timmar är ju egentligen inte så mycket, men det är liksom 34 timmar. Två arbetsdagar. Jag hoppas på kaos, så tiden går fort!

Och vi har börjat beta av här hemma. Monterat ner vår soffa, monterat ihop soffan vi får låna av bror. Våran soffa går i sin tur vidare till Rogers bror, och hans källare. Så när min bror vill ha tillbaka sin soffa så sa vi det att vi köper en ny.

Så jag hoppas att det dröjer. Minst ett år. Helst två. Så kanske vi har råd^^.

Vi städade lite i källaren igår också. Förråden, tvättstugan. Bar ner kartongerna och det blev så jäkla gött alltså. Projektet för dagen är förutom att jobba och överleva, tvätta mer och kanske städa. Och vika tvätt.

Jag börjar förstå varför jag är så trött jämt, utöver det faktum att vi sliter som djur och inte lägger oss i tid. Jag sover ju för fasen inte på natten. Inatt vaknade jag 3.40. Klart man blir zombie om man inte får en hel natts sömn nån gång.

Ikväll ska vi förresten renbädda. Eller det var planen, om det har varit planen en lång stund så det är mycket möjligt att det inte alls blir ikväll utan kanske mer i stil när vi har varit i Danmark. Då man får njuta av det.

Hm nä. Frukost på det här kanske. 34 timmar kvar. Och 15 minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0