I wonder how, I wonder why, yesterday you told me 'bout the blue, blue sky

Jag tänkte försöka skriva ut mitt schema för dom resterande 2½ vecka som är kvar fram tills semestern. Men det visade sig att skrivaren inte är installerad på den här datorn. Nähä, tänkte jag. Men det är ju lätt att fixa för jag har ju kvar allt så det går snabbt att installera.

Jo tjenare.
"Sätt i cd-skivan".
Ja. Bara där sket det sig ju. Vars fan är cdskivan? Alla installationspapper och instruktionsböcker och skit är ju med, men cdskivan är spårlöst borta, men jag vet att jag har sett den sedan vi flyttade in. Och jag är ju så organiserad att jag lägger allt på samma ställe.

Men jag har ju en karl också. Som inte är så organiserad. Som tycker att han har gjort det snyggt och prydligt när det är mer kaos än när han började. Förmodligen dock, lite mindre kaos än där i mitten. Jag kommer att drivas till vansinne om inte dom här bilgrejerna hittar sin rätta plats (dvs garaget eller inte här). Det är inte ett kanske. Det är, det kommer att ske, inom en snar framtid. Inte om. När. Grrrrhhhhhhh..

Om jag bara kunde hitta den där jäkla skitcd'n. Men jag kunde ju å andra sidan installera drivrutinerna på min dator som inte ens har en cd-läsare.... Hur gjorde jag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0