Jåhådå.

Jag hade fel igår. Jag har haft en ganska bra dag idag också, trots att jag trodde att jag skulle ha en ganska crappy dag idag. Och det är ju tur det, så att det inte var tvärtom.

Det enda som inte har varit jättebra idag är väl att jag har haft ganska ont i huvudet, men så går det om man tänker för mycket. Eller hur var det nu igen.

Det är så underbart härligt när man känner sig tillfreds med vad man lyckats åstakomma under dagen. Jag har hittat lösningar på "problem". Men ännu inte framfört mina förslag. Något borde ju välkomnas iallafall. Kanske. Man vet aldrig förrän man provat, och det värsta som kan hända är att det inte blir någon förändring och då fortsätter vi såhär.

Jag städade bak på lagret idag. Igen. Och jag blev inte ens jätteirriterad, som jag normalt brukar bli. Är det såhär det känns att vara lugn och harmonisk även fast det kan vara ganska kaotiskt runt om en? För det är en helt jävla underbar känsla som jag hoppas att jag kan få behålla.


När jag kom hem så gick jag ut och gick. 7 härliga km i det soliga vädret. Tänk om ändå, mitt knä kunde vara som det ska. Då skulle allt vara så fantastiskt enkelt. Eller, det är iallafall det jag inbillar mig.
Sen när jag kom hem la jag mig på kökssoffan. Och jag lär mig aldrig. Så jag har sovit 3 timmar ungefär. Vilket inte gör underverk för min rygg som redan är ganska dålig.

Roger brukar fråga om jag fick komma från Hemmet.
Och jag tror fan inte det. Jag rymde nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0