Semester

Ja vad kan man säga..

Det är underbart med semester. Särskilt semestersemester. Vi är i Härnösand, stannade två nätter i junsele och begav oss ut mot kusten och hamnade i Härnösand. Där vi nu spenderar vår tredje natt.

Tanken var att Roger och Co. skulle plocka upp mig här igår/imorse och vi skulle åka vidare till Danmark. Men den resan blev inställd då Rogers mor hamnade på sjukhus. Så jag har mest dåligt samvete över att jag är här och inte hemma.

Men imorgon ska vi iallafall börja röra oss norrut igen. Om vi tar oss hela vägen till Sävar vet jag inte, eller om det blir stopp i ö-vik.

Idag har vi varit på Hemsö-fästning och sedan även på smitningen och klättrat i berg. Vi har svettats som grisar med andra ord. Och det lät som att vi skulle ge oss på Skuleberget imorgon. Ja jösses.

Min kära mor och hennes sambo gick iväg på promenad. Jag gick och la mig halv tio. Jag började må så jäkla dåligt, fick ont i magen och så. En fis som satt sig på tvären som min älskade skulle säga.

Nä jag ska försöka sova nu. Det gick så himla bra för en stund sedan, men så fort jag klätt mig och borstat tänderna och sånt så är det som att man piggnat till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0