Tid, ork, sömn.

Ikväll har jag inte varit på topp. Jag har varit grinig och less och trött och slut och allt möjligt.
Roger släppte väder och varnade mig "sitter du kvar där kommer du att dö". "Vore väl nästan lika bra" svarade jag. Är det bra det eller?

Jag känner mig bara så otillräcklig. Jag vill göra så mycket men orkar inte. Sömn, tid och ork är typ något jag inte sett skymten av på länge. "Vad är det?" säger vi.

Det ser ut som hej kom och hjälp mig här. Igen. Och på måndag börjar semestern. Men har man tid att gör nåt? Nä. För då åker man bort. Jag som tänkte hinna göra klart det här från svärföräldrarnas vind, kanske måla färdigt i källaren. Ikväll kom bror förbi med sin soffa som vi får låna på obestämd tid. Så vi måste svinga om där, montera och omontera.

Också skulle jag behöva städa. Och tvätta. Och diska. Och städa lite mer. Och vika tvätt. Jag vet inte hur jag ska få tiden att räcka till, för det ska helst vara gjort igår. Men innan måndag. Senast.

Bra Elin. Gå in i väggen precis i tid till semestern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0