Torsdag

Jag fattade inte slutet på mitt senaste inlägg, men jag skrev det ju kring halv fem i morse så who can blame me om jag var lite trött liksom.

Annars har dagen gått superbra. Både på jobbet och hemma, har hunnit packa upp alla grejer vi fick med oss från svärfars. Vi har hunnit köra bort det som skulle bort, vi har flyttat frysvarorna till boxen och kört bort den gamla. Sen har vi inspekterat Rogers kompis hus.

Så det blev lite gjort idag med, sent blev det också. Och jag har inte ens duschat än. Tur jag har sovmorgon imorgon. Och 3(!!!) dagar kvar till semester.

Känns lite jobbigt att typ alla andra går imorgon men jag får tänka på pengarna. Och min kärlek till jobbet. Och dom fyra nästkommande veckorna.

Känns lite taskigt förresten att räkna ner till semester, för jag räknar ju samtidigt ner hur lite semester hälften av mina kollegor har.

Men dom har ju fått ha sina veckor. Nu är det min tur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0