You spinn me right round, baby right round. Like a record baby right round round round.

Igår kväll körde jag hem från Burträsk igen. Jag hann träffa alla jag borde träffa och några fler. Jag och chrill tog oss en promenad runt Burträsk, badade fötterna i burträsket och gick sedan strandpromenaden och sen förbi skolan. Som förövigt var sig lik men ändå olik.

Fick en flashback till en mardröm jag hade, där jag blev jagad av en som ville döda mig och nästan alla dörrar var låst.

Det udda konstverket var kvar. Med barn, tuppar, raketer och penisar. Eller det är iallafall vad vi snuskisar ser.

Sen gick vi förbi Chrills föräldrar, och mormor, som jag typ inte träffat på .. Sjukt länge. Jag är lur på att det var 2011 sist. Och det är ju helt galet!

Sen körde jag hem. Den enda vägen som inte borde framkalla några negativa tankar/minnen men det började ändå skena.

Och sen kom jag av mig, för jag såg ett rosa älgtorn. Mitt ute i ingenstans och det var så underbart att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0